IT service contract voor het MKB

IT servicecontract Haarlem

Problemen met uw computers en netwerk komen altijd op momenten dat u ze niet kan gebruiken. Zodra u zonder zit, kunnen u en uw personeel geen werkzaamheden meer verrichten en kost dit geld.

Onderhoud van uw apparatuur en software omgeving speelt een grote rol in het voorkomen van deze storingen. Met een goed onderhouden netwerk en advies/consultancy bij elke onderhoud afspraak worden storingen zover mogelijk tot een minimum beperkt.

Wij zorgen ervoor dat onze klanten efficiƫnter en zonder zorgen kunnen werken. Aandacht voor onderhoud, beveiliging en het maken van een back-up is essentieel in een zakelijke omgeving. Door onze persoonlijke en betrokken werkwijze laat onze klant dit met een gerust hart aan ons over. Eventuele Kostenbesparingen brengen wij snel aan het licht. Tevens geven wij onze klant eerlijk en professioneel advies over aanschaf van nieuwe apparatuur.

biedt u de mogelijkheid om een servicecontract af te sluiten voor uw computer(s), netwerk en servers of elk ander stuk automatisering binnen uw bedrijf. Het contract is op basis van directe ondersteuning met aanvullende support mogelijkheden. Omdat geen enkel bedrijf hetzelfde is kunt u het contract geheel op maat laten vaststellen.

Snelle ondersteuning

Onze zakelijke service kan u zeer snel ondersteuning bieden, indien u een werkende internet verbinding heeft kunnen wij ook op afstand onze diensten verlenen. U wordt vakkundig door ons personeel geholpen, zodat u zelf geen riskante handelingen uit hoeft te voeren. Indien met ondersteuning op afstand het probleem niet verholpen kan worden, komt er vaak direct een computerspecialist bij u langs, afhankelijk van het contract.

Preventief onderhoud

Het regelmatig nakijken van de geleverde oplossingen kan problemen en eventuele downtime van uw computers, servers en netwerk verminderen. Wij kijken op een vast tijdstip per week of maand alle kritische services na om eventuele problemen vroegtijdig op te sporen. U ontvang hier maandelijks een rapport van met eventueel advies om de geleverde oplossingen in topconditie te houden.

Met een servicecontract betaalt u geen voorrijkosten, parkeergelden en uurloon en bent u altijd voorzien van de nieuwste software; door software updates en onderhoud op afstand.